Търси
Назад към списъка

Успешен бизнес с маркетплейс – бъдещето е възможно

Успешен бизнес с маркетплейс – бъдещето е възможно

Успешен бизнес с маркетплейс – бъдещето е възможно

Ако си богат и известен, ако правиш милиони от онлайн продажби, може би ти си собственика на Amazon или eBay и можеш да спреш да четеш този текст още сега. За всички останали, изкушени да яхнат вълната на възможностите на онлайн търговията, сме подготвили няколко съвета, които ще им помогнат да спестят много време, усилия и пари, да се преборят с онлайн „акулите“ и да увеличат своите продажби. Защото за голяма част от съвременното активно население днес важи максимата: „Каквото не мога да намеря в Интернет – значи не съществува“.

Доверяваме се на фактите

Доказан факт е, че 72% от домакинствата в България днес имат постоянен достъп до интернет /по данни на НСИ за 2018 година/ и ежедневно са изкушени от възможността да натиснат бутона „купи“. Потребителските навици все повече да се променят и онлайн продажбите изместват от водещите позиции традиционните офлайн магазини. Безспорно, днес онлайн представените бизнеси бързо повишават продажбите си за много кратки срокове, печелят доверието на клиентите и се задържат успешно на пазара. Но също така е факт, че всеки ден се появяват десетки нови онлайн магазини, което обърква клиентите. Това разнообразие е и основната пречка за достигане на оптимален обем продажби. Предлагаме начин не само да си горд собственик на онлайн магазин, а да се отличиш като модерен търговец с успешни продажби и известен бранд – започни да продаваш в маркетплейс платформа.

Първи стъпки онлайн

Ако вече имаш малък бизнес и целта ти е да бъдеш онлайн, знаеш колко трудни са първите стъпки. Въпрос на много време, усилия и пари - стотици избори, пред които си изправен ежедневно, за да стигнеш до заветната цел – собствен онлайн магазин. Заливат те оферти, които обещават по-добро онлайн представяне, базирани на термини и анализи, които едва-едва разбираш. Губиш визията си за бизнеса, докато проучваш „терени“, които не познаваш. А по-доброто решение отдавна е пред теб – маркетплейс платформата или т. нар. онлайн хипермаркет или онлайн мол.

Началото на онлайн хипермаркетите в България е поставено още през 1999 година. Този начин на пазаруване придобива все по-голяма популярност сред потребителите през последните години и се налага като един от най-успешните механизми за онлайн присъствие. Потребителите определят онлайн моловете като места, на които можеш да пазаруваш лесно, сигурно и на по-добра цена. Ето и един отличен пример: от Amazon обявяват, че имат над 2 млн. регистрирани търговци в платформата. Защо ли?

Защото когато сме много можем повече

Основните цели на всеки стартиращ в интернет бизнес са:

  1. Увеличаване на приходите от продажби;
  2. Засилване на доверието в бранда;
  3. Предоставяне на уникално преживяване на потребителите.

Маркетплейс платформите са мястото, на което можеш да постигнеш тези цели само с един клик. Това е мястото, зад което стои огромен екип професионалисти, които ежедневно следват съвременните тенденции в технологиите и на пазара. За да имаш зад гърба си тяхната подкрепа и да излезеш с едни гърди напред – е достатъчно само да се регистрираш и да започнеш да продаваш от първия ден.

  • Маркетплейс платформите са отлично решение за онлайн присъствие с минимален или нулев бюджет. Пестиш доста пари и време за направата на собствен онлайн магазин, както и разходите за хостинг, домейн и техническа поддръжка.
  • Маркетплейс платформите осигуряват огромен трафик от потенциални клиенти, което значително облекчава проблемите с рекламата. Инвестициите в национални и международни рекламни кампании е скъпо и недостъпно начинание за всеки стартиращ бизнес. За сметка на това онлайн моловете имат отлично медийно представяне и постоянно присъствие в социалните мрежи, изградено с опита на доказани специалисти.
  • В маркетплейс платформите намират място продукти от реномирани марки с отлично качество. За да заслужат доверието на потребителите онлайн хипермаркетите правят безкомпромисен подбор на марките, които представят. По-добро качество на по-добра цена – това е очакването на клиентите и те никога не ги разочароват. Имаш самочувствието, че предлагаш перфектния продукт – значи твоето място е тук.
  • Маркетплейс платформите дават бързо решение на проблема как да изпъкнеш пред останалите търговци, да завоюваш и утвърдиш челни  позиции за собствения бранд – множество механизми за промотиране и ревюта на продукти, отзиви от клиенти, рейтинг системи и др.
  • Маркетплейс платформите предоставят професионална техническа поддръжка. Не е необходимо да следиш технологичните новости, за да си в крак с модата и да имаш стотици доволни клиенти. Онлайн хипермаркетите са с опростено и адаптирано за клиента меню, мобилно приложение за лесно навигиране, възможност за проследяване на плащането и движението на пратката. Всички процеси са модернизирани и напълно автоматизирани и сигурни.
  • Основният фокус на маркетплейс платформите е клиента. Губиш ценно време в убеждаване на разтревожена майка или рекламации от ядосана лелка – откажи се сега. Без да е необходимо да наемаш и обучаваш персонал, можеш да разчиташ, че консултантите на онлайн хипермаркетите работят за теб – те ще отговорят на всички клиентски въпроси бързо и компетентно и ще разрешат възникналите казуси по време и след продажбата. Не забравяй, че общуването с клиента е много по-важно в дългосрочен план, от спонтанната продажба.

Бъдещето се случва тук и сега

Може би вече клатиш глава невярващо. Подозрителен си и се страхуваш от непознатото. Затова няма повече да те убеждаваме. Ако можеш – довери се на интуицията си. Но преди да затвориш тази статия – сметни колко пари си похарчил в някой онлайн мол и колко често посягаш към телефона, за да задоволиш шопинг-инстинктите си. Цифрите не лъжат, а докато ти четеш това – бъдещето се случва тук и сега.

Коментари
Добави коментар Затвори