Търси
Kатегории
    Меню Затвори

    Поставка за чаша за кола държач стойка за напитки кафе кен кола

    Производител: Svitoshop
    Поставка за чаша за кола държач стойка за напитки кафе кен кола
    Търговец и доставка: СВИТОШОП
    *
    5,00 лв.
    i h
    Срок на доставка: 1-2 работни дни

    Поставка за чаша за кола - практичен авто аксесоар. Универсална стойка за чаша кафе, чай, кен кола, закачаща се за решетката на парното. Стойката притежава пружинна пластина, която уплътнява чашата и не и позволява да мърда. 2 броя кукички държат здраво поставката за напитки към таблото.  Лесно поставяне.Може да се използва за поддържане на пепелник, чаша за кафе или чай, бутилки от 500ml, кенчета и др. Използвайте топлината на парното на колата през зимата или охлаждащата струя на климатика през лятото и въздушната струя ще поддържа температурата на напитката ви. Дъното на поставката е покрито с мек материал, който обира вибрациите и намалява опасността от разливането на напитката.Пружинираща скоба вътре в поставката задържа чашата или бутилката и пази от преобръщане независимо от диаметъра и обема на бутилката с напитка.Закрепва се с щипки за решетката на парното. Има плъзгач от долната страна за да се регулира наклона на поставката, за да е хоризонтална. Материал: пластмаса Размери: (В)6см x (Д)10см x (Ш)8см (вътрешен диаметър: 7см)

    ПРАВО НА ОТКАЗ И ВРЪЩАНЕ

     

    УКАЗАНИЯ ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВОТО НА ОТКАЗ

     

    Съгласно Общите условия на платформата за електронна търговия mit.bg и в съответствие със Закона за защита на потребителите (ЗЗП), вие имате право да се откажете от закупените продукти в срок до 14 дни, считано от датата, на която сте получили стоките.

     

     Права:

    Вие имате право да върнете покупката си, без да посочвате конкретни причини за това в срок от 14 дни, считано от датата която сте получили стоките.   

     

     Правото си на връщане може да упражните, като използвате стандартния формуляр, който може да намерите в Моят профил - Поръчки - Върни продукт и посочете количество за връщане, причина и действие при връщане на продукта.

     За да спазите срока очакваме да ни изпратите продукта обратно, посредством услугите на куриерска фирма Спиди, без неоправдано забавяне.

     

     Условия:

     Условията за упражняване правото на връщане на закупен продукт са:

    • Искането следва да бъде направено в срок от 14 дни, считано от датата получаване на стоките.
    • Трябва да ни информирате за намерението си да замените получения продукт, като задължително трябва да попълните Формуляра за връщане, който получавате заедно с доставената пратка или може да видите в Моят профил - Поръчки - Върни продукт.
    • Попълненият Формуляр за връщане, заедно с доставения продукт и придружаващият го при доставката фискален касов бон, изпратете по куриер на фирма Спиди.
    • Задължително е продуктът да бъде в оригиналния си вид, опаковка и качество, етикетът да не е свален от стоката, без да са поставяни допълнителни залепващи материали.
    • Продуктът не трябва да е употребяван, зацапан, третиран(пран, гладен или да има следи от козметични продукти) или с нарушен външен вид;
    • След като получим продуктите, ще проверим дали те отговарят на оригиналното състояние и вида, в който са Ви били продадени, като ще Ви уведомим ако установим евентуални забележки намаляващи стойността им.
    • Срокът за възстановяване на сумата към вас е не по-късно от 14 дни считано от датата, на която получим обратно продукта. Сумата ще възстановим по банков път на посоченият от Вас IBAN и три имена.
    • В случай, че рекламацията се дължи на констатирани липси, неописани дефекти на продуктите, несъответствие с обявените размери или несъответствие с обявената търговска марка, куриерските разходи за връщането са за наша сметка.

     

    Не се приемат обратни пратки с наложен платеж.

    Пратки с върната стока, които поради небрежност и неподходяща опаковка са били повредени при транспортирането, ще бъдат връщани на клиента за негова сметка. Молим да не забравите старателно да опаковате и да осигурите целостта на пратката.

    Стока, чието връщане или рекламация не можем да приемем (ако е изпратена след посочения срок; ако не е придружена с касова бележка, без етикети или с разпломбиран такъв; ако е замърсена или повредена или има следи от употреба) ще бъде изпратена обратно на Клиента за негова сметка.

    0.0 0
    Напиши коментар Затвори
    *
    *
    • Лошо
    • Отлично
    *
    *

    Моля оставете телефонен номер за контакт! *

    *